Nazwa firmy: DBA sp. z.o.o.
Adres: Chmielna 15
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00--02
Telefon: 22 299 18 88
Oceń firmę (0 z 0 głosów)

Opis:
Współcześnie, w dobie dużej konkurencji i mnogości podobnych do siebie artykułów, wygląd opakowania jest niezwykle istotny. Bardzo często wpływa bowiem na decyzje zakupowe klientów, a co za tym idzie – zyski przedsiębiorców. Warto więc mieć świadomość, że pudełka pełnią nie tylko funkcje ochronne, zabezpieczające towary przed czynnikami zewnętrznymi, ale też marketingowe. Odpowiednio zaprojektowane zachęcają do zapoznania się z zawartością i zwiększają prawdopodobieństwo do nabycia konkretnego produktu.
Ważna w tym przypadku jest czytelność, co oznacza, że warto zrezygnować ze zbyt dużej liczby elementów, wprowadzających chaos. Zazwyczaj na powierzchni pudełek znajduje się nazwa producenta, kod kreskowy, logotyp, grafika, skład czy data przydatności do spożycia, w przypadku produktów spożywczych. Podczas tworzenia projektów graficznych należy mieć świadomość, że przygotowywane opakowania będą jednym z najważniejszych elementów wizerunku marki. Z tego względu znaczna część przedsiębiorców zleca to zadanie zewnętrznym firmom.
Zainteresowaniem cieszą się usługi agencji DBA. Od lat realizuje ona zlecenia dla klientów o różnych potrzebach i dba o terminowe wywiązywanie się z zadań. Zatrudnieni specjaliści mogą pochwalić się obszernym portfolio, kreatywnymi pomysłami oraz doskonałą znajomością branży. Orientują się w aktualnych trendach i dbają o to, by opakowania były nie tylko estetyczne, ale też wygodne w użytkowaniu.
Pracownicy oferujący projekty graficzne opakowań dobrze wiedzą, jak duże znaczenie mają kolory oraz w jaki sposób je ze sobą łączyć. Niektóre odcienie mają neutralny wpływ, inne zaś są uznawane za agresywne i zwracające na siebie uwagę, dzięki czemu bywają nieocenione w przypadku promocji. Specjaliści przystępują do działania po spotkaniach konsultacyjnych, dających szansę poznania branży, w jakiej funkcjonuje klient, jego grupy docelowej oraz budżetu. Chętnie doradzają na każdym etapie współpracy, jeżeli zachodzi taka potrzeba i kierują ofertę zarówno do właścicieli dużych korporacji, jak i start-upów czy jednoosobowych działalności gospodarczych.